Dostawa, zwroty i reklamacje

1. Dostawa naszych produktów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich lub naszego transportu firmowego. Możliwy jest także odbiór osobisty.

2. Koszty dostawy są z reguły określone podczas składania zamówienia. Niektóre produkty mogą wymagać osobistego potwierdzenia informacji o dostawie przez naszą firmą.

3. Za oferowane produkty w sklepie internetowym możesz płacić przelewem bankowym (przedpłata) lub gotówką (pobranie lub odbiór osobisty).

4. Kurierzy firm przewozowych nie mają obowiązku wnoszenia towaru, dlatego jeżeli potrzebujesz pomocy musisz indywidualnie rozmawiać z kurierem.

5. Masz prawo do zwrotu zamówionego towaru w terminie 14 od jego otrzymania.

Wystarczy, że napiszesz do nas na kontakt@meblewomeb.pl i poinformujesz o chęci odstąpienia od umowy. Towar nie może nosić śladów użytkowania. Prosimy, aby znajdował się on także w oryginalnym opakowaniu. Na zwrot masz 14 dni od momentu zadeklarowania zwrotu zakupionego produktu.

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek pobraniowych. Wszystkie koszty, które poniósł klient podczas zakupu towaru łącznie z kosztami dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym) zostaną zwrócone na konto bankowe klienta.

5.1 Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji lub pomocy, skontaktuj się z nami.

6. Reklamacje

W sprawie reklamacji prosimy o kontakt z nami pod adresem kontakt@meblewomeb.pl . Poinformujemy jak najsprawniej przeprowadzić proces reklamacji.